Funderingar!

Ja idag har jag en såndär riktig funderardag då jag egentligen skulle behöva vara själv och isolerad hela dagen och få bukt med alla tankar. Dock ska jag åka och jobba/va barnvakt om en timme så blir inte mkt med det.

Är all denna osäkerhet med om jag vill byta major/ämne till nästa termin och om då media är det jag vill jobba med. Har jag några kvaliteter som kan sticka ut och vara till hjälp inom media? Hur svårt är det att slå sig fram inom det lixom? Vad finns det för jobb mer än radiopratare och intervjuare? vad för andra yrken kan jag tänka mig att studera och utvecklas inom? Vad passar min personlighet och mina talanger?

Ja jag kan fortsätta i en evighet men ska istället tvätta lite kläder, duscha och åka och hämta Sierra! Sen blire karate!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Sofhie!! Du har mycket att tänka på!! är det så att du fått kalla fötter o har hemlängtan också? Men det är inte lätt att veta vad man ska bli när man blir stor..oftast växer det väl fram!!

Vi har det bra här, Stefan är iväg med jobbet idag på den årliga höstfesten, men han kommer hem framåt natten. Imorgon ska han åka upp till Sara med hennes grejer. Lukas o jag blir hemma, ingen som helst lust att sitta i en bil plus att allt går smidigare om han åker själv. Dessutom har magsjukan startat på Lukas fskl så det vore typiskt om vi åkte och han får det där uppe, man vet ju aldrig!! Här har vintern kommit på natten o morgonen, imorse var det tre minus här o vi fick skrapa rutorna, kul tyckte Lukas:)men annars är det så där höstfriskt nu o I love it!! Ikväll blir det lugnt, idol för mig när Lukas somnat, du har sett det en del har jag läst. Riktigt många duktiga det här året. Och min favvo är nog Mariette bland tjejerna. Och din bland killarna är väl Rabih:) Ha en jätteskön helg nu o på tisdag ska vi på ultraljud, spännande!! puss o kram på dig

2009-10-02 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0