En dag på campus..

Efter en massa frustration igår kväll när inget ville funka vad gällde bloggdesign, stängde jag av datorn och gick och la mej. Nya tag idag och nu har jag bestämt att bloggen får se ut såhär ett tag..jag är inte 100% nöjd, men man kan ju inte alltid få som man vill ;p

Jag vill att headern ska va "längre" så den täcker hela vägen men verkar inte funka hur mkt jag än ändrar på siffrorna i stilmallen. Aja, dags att släppa detta nu Sofhie!! ;p



Vad händer annars denna vackra "höst" dag? Temperaturen visar 16°C nu när klockan hunnit bli snart 12.30, friskare än vanligt men ändå helt okej.

Klockan 14 ska jag iaf infinna mig i biblioteket på West-campus för att göra en timmes online matte. Sen mellan 15-17 har jag en tid för rådgivning och prat med någon slags studievägledare. Vi ska lägga upp mina två kommande år på City College så jag hinner med vad jag ska och får ut bästa möjliga av allt osv. Blir skönt att få lite stöd och råd faktist. Sen efter det ska jag möta upp min engelska vän Harry i biblioteket och vi ska bocka av veckans uppgifter i "Housekeeping operations". Vi bestämde oss för att köpa den nya boken ihop och på så vis spara lite pengar, så vi ska träffas och göra uppgifterna ihop varje vecka..både roligare, sparsammare och effektivare! :)

Efter det har vi vår "Housekeeping operations"-klass, dock bara en timme idag istället för två. Och sen ikväll är jag och tjejerna här hemma bjudna till Mac (En söt amerikansk pojk..) för lite guitar hero och sällskapsspel. Blir skoj.

Men nu ska jag slappa med att spela lite Sims3 innan jag ska duscha och ta mig till bibblan!

Puss o kram på er där hemma! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tyckte bloggen blev fin ju, kul att se nåt nytt! Kanske om du väljer en mörkare nyans på texten så man kan läsa lite lättare ;)Hm, jag vill också göra om min blogg... Puss gumman!!

2009-10-29 @ 13:09:36
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0