Dumma Danmark..

..som slog oss! Jag drog ner till Anna, Erik, Erik och Mikaela imorse (matchen började 11.00 våran tid) för att se matchen genom Internet på TV:n. Dock var Kanal5's server självklart överbelastad så blev att se den genom en dansk tv kanal och då även på dansk, vad fult det språket är! ;p Var iaf spännande och även irriterande förståss men på onsdag gäller det igen! Jag hann precis  se sista minuten av matchen och sen bokstavligt talat slänge jag mig ur deras lägenhet för att hinna till gymmet en timme innan de stängde. Måste ju göra minst 2,5 timmar i veckan och det har vart lite stressigt med annat denna veckan..men dit kom jag och jag lyckades även denna veckan! :)

Sen när jag kom hem stod postbilen här och min käre pratglade brevbärare meddelade att det fanns två paket i den stora brevlådan till oss - ett till Matilda och sen ett till mej! Var pappa & co. som skickat mitt ICA-bankkort, lite fina vykort och LÖSGODIS! Sitter och smaskar lite på det nu såhär i min ensamhet, kanske blir det till ett eller två avsnitt av "True blood" eller en film? Tack så mycket iaf pappa och Camilla!

Annars harhelgen faktist inte vart så ensam som jag trott den skulle bli med roomiesarna borta. I torsdags var det planerad utgång med förfest här innan. Men det blev helt enkelt så att vi blev kvar här hemma hela kvällen! Vi spelade två sällskapsspel som jag och Anna köpte för nån vecka sen, pratade och hade det trevligt! Sen sov Anna här så slapp sova ensam i mörkret :) Söt är hon!

Och igår, fredag, var jag och Anna en sväng på stan och tittade runt..sen gick vi hem till henne där vi lagade tacos åt Erik & Erik och oss själva..det var mumma och min guacamole vart kanon! :) Sen bar det upp till mig igen för spel. Fabian och Alex - två amerikanska killar - Joinade oxå och sen kom även Mikaela och en amerikansk tjej. Var mycket trevligt! Sen sov Anna här igen, snällt! :)

Lägger upp lite bilder från senaste tiden och sen den efterläntade bilden på mitt nya korta hår som ni frågat efter!Dock gör sig väl färgen på håret ingen rättvisa på kort, det är mycket ljusare i verkligheten, men men..Enjoy!:)




Förra lördagen på en restaurang downtown! Jennie o hennes mat.. Tilda, Malin och Johan.. Vihittade en rolig staty att poosa med på väg till bion ;p Stan är full av dessa!
Jag kände mig liten.. Så jag hoppade upp på gubben istället!! Jag, Erik och Erik i torsdags.. Fabian imiterade Michael Jackson om jag inte minns fel!
Ricardo, som bor granne med oss, kom över med..vi går i samma gitarrklass!  jag om på att jag hade matteläxa, lite hjälp tack! :) Fabian var frivillig massör - en bra sådan med!
Spela gitarr kan han med pojkspolingen.. Och när Elliott började gnaga på svenska flaggan bestämde jag att det var dags att sluta ta kort!



P.s - skrev detta inlägget igår men Internet ville inte samarbeta och funka så fick publicera det idag istället!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sofhie du är superfin i din nya frisyr den klär dig verkligen:)det låter som du har det skönt o njuter av livet! men även tar tag i allvaret!! idag är det måndag o vi har sovmorgon, jag börjar inte förrens elva o jobbar till 15.30, en väldigt kort dag!!i like! igår satte stefan i det runda fönstret o det blev så bra, vi började även kakla i gårkväll innan sängdags. Köket börjar verkligen ta form:) ta hand om dig o ha en bra vecka, vi saknar dig, p o k camilla

2009-10-12 @ 09:35:20
Postat av: Anna

Aah, vad fin du blev i håret!! Passar dig jättebra, puss!

2009-10-12 @ 19:41:52
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är världens vackraste storasyster!

2009-10-13 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0