Veckans!

Veckans låt: Keri Hilson - Knock you down
Veckans färg: Höstigt purpur-lila
Veckans ord: "Ståtrosa" var nog kanske förra veckans avsnitt av ensam mamma söker som detta ord kom upp, men det håller fortfarande i sig. Hon är bara för skön! :D

Veckans sämsta: Kamera tjuvar!
Veckans knasigaste: Att ha skinnflådda fingertoppar på grund av gitarr spelande..
Veckans födelsedags "barn": Ingen mindre än kära "pannkaks-Erik" förståss!
Veckans språk: Spanska. Tröttnar aldrig på dess ljuva ton..

Veckans mumsigaste: Cheese-sticks. Finns det nåt godare!? Jo det gör det, men de är så underhållande att gnaga på.
Veckans stolthet: En vecka och tre dagar utan att bita på naglarna! Ska jag lyckas denna gång? Inte en dag för tidigt isof!
Veckans bästa: Utan tvekan HANS kyssar!


Och så vill jag passa på och skicka en STOR cyber kram till min kära pappa såhär på fars-dag. Saknar dej en massa och du vet att jag älskar dej en massa! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0