I love it when, in the middle of our kiss, I can feel you smile!

Kanske dags för en uppdatering!? :p Ja, jag har inte kunnat uppdatera på länge eftersom min dator helt och hållet har kraschat! När jag sätter på den finns inget skrivbord, ingen startmeny, nej inget annat än mina dokument! Dator kraschen kom precis lagom såhär nu när det börjar närma sig slutet av terminen och man har en massa man måste göra genom Internet + sparade dokument, tackar för det. Det kom även lägligt nu till min finasn-kris, inte har jag råd att lämna in den på lagning lixom med mina 700kr! Men jag är inte bitter!

Nåt roligare att skriva om..Igår  var en sån där dag som bara händer var 400:e år eller så, det var meteor-regn. Så klockan 12 packade vi in oss alla 7, jag, tjejerna, Mac och Dan, och körde upp långt upp i bergen för att spana lite på stjärnor. Vi kan ha kommit lite sent men där upp på biltaket fick iaf jag och Mac se tre riktigt "stora" stjärnor falla..eller är det stjärnor? Fattade aldrig riktigt Mac´s pappas långa förklaringar ;p Kallt var det men man fick krama sig varm!

Idag har vart en mindre produktiv dag än så länge..jag och Mac har tittat på alla möjliga länders national sånger online. Vi kom fram till att Bosniens låter som Star Wars låten och Indiend som Phantom of the Opera låten, eller var det tvärtom?

Aja, nu är jag iaf hemma och tar det lugnt tills karaten ikväll. Och snart kommer Jennie hem och vill ha sin dator tillbaka, så då får jag städa eller läsa en bok eller annat trevligt - man blir bra produktiv och rastlös utan sin dator, speciellt när det inte finns nån TV. Jag avslutar med en sån där fråge grej som Elin gjort på sin blogg, bara för att jag är en copy-cat och för att jag är uttråkad! ;)

'Til next time my loved ones! ♥


1. Vad heter du: Sofhie Jennie Caroline Svensson
2. Ett ord på fyra bokstäver: Korv
3. Ett flicknamn: Tindra

4. Ett pojknamn: Lukas
5. Yrke: Producent
6. Färg:  Rosa
7. Klädesplagg: Mjukisbyxa
8. Mat: Mousaka (Stavning?)

9. Sak i badrummet: Allas vår kära Woffe (Även kallad lös-snopp i folkmun)
10. En plats eller ort: Linköping
11. En orsak till att vara sen: "En luffare snodde mina skor"
12. Något man skriker: Goooooooooal!
13. Film: Smala Sussie
14. Något man dricker: Coca-cola
15. Band: N-sync
16. Djur: Säl
17. Gatunamn: Mossgatan
18. Bil: BMW
19.Sång: Du gamla du fria



Kommentarer
Postat av: Elin

hehe söt du e, men du har gjort fel. Alla svar ska vara på din första bokstav- det som är utmaningen=) haha. SÅ allt ska vara nåt med S i början;) hehepuss

2009-11-18 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0