I brist på annat och för att jag är en härmapa!

Du heter: Sofhie
Smeknamn: Fhie, fhiesan, soffan, soffi-propp, Sof och annat fantasirikt!
Låt som när du är ledsen sörjer till: Laleh - hide away
Vad tror folk om dig? Att jag är glad jämt..
Stämmer det? för det mesta
Vilken är din sämsta sida? att jag ibland kan vara alldeles för envis och ha svårt att ändra ett beslut/åsikt
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen
Brukar du skratta för dig själv? Jajebjörn, jag är ju så rolig!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "How was thanksgiving in Santa Barbara? It's TOOOO cold up here, I'll be back Sunday!! - Nick"
Var bor du? Santa Barbara
Trivs du där? Oh ja!
Äger du några Converse? Nope, aldrig riktigt gillat converse..
Brukar du bli för full? VÄLDIGT sällan..
Nästa mål i ditt liv: Bestämma mig för vad jag vill bli/plugga.
Hur svarar du i mobilen: "Hello" i USA, "Sofhie" i Sverige
Vem ringde du senast? Mr Big-Mac
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En massa om vad han gjort under dagen och att han köpt en jättegod ny tandkräm jag skulle få smaka när han kom hem (Jo det är sant...?)
Antal timmar sömn inatt: Typ 10!?
Sov du ensam: Ja :/
Brukar du komma i tid: Nja, jag vill tro så iaf..
När mår du bra: När jag har människor jag tycker om runt omkring mig..
Hur känner du dig nu: Trött efter att ha gått mkt idag..
Vad tycker du om dina fötter: Att tårna är alldeles för korta,tjocka och bleka..Och at de bara är tjocka och breda i allmänhet ;p
Vad saknar du: Lukasen och Sarisen :)
Hade du en bra kväll igår: Spelade spel med brudarna så ja, den dög.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller juice.
Rakar du benen: Ja, och bor man här får man raka mer eller mindre varannan dag då det växer som ogräs i detta klimat! Behöver raka dem nu igen dock..
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på hur dags jag ska upp, men oftast runt 12.
Är du blyg? Nope, inte för fem öre.
Vill du hellre ha mail än brev: Nae, hellre brev..
Har du spytt offentligt: Jo
Är du nöjd med ditt liv: Jo!
Är du allergisk mot nåt? Nae..kliar lite i ögonen av långhåriga katter bara.
Vad är det värsta du vet? Farliga och äckliga djur kanske..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vene, har ingen direkt förebild..
Vad längtar du till? Brasilien och att få träffa familjen & vännerna igen i sommar..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag verkligen!
Vad är det finaste du fått? Vet inte ritigt..
Hur gammal är du: 21
Du samlar på: Erfarenheter..
När grät du senast: Imorse när jag plockade ögonbrynen (Att man efter så många år fortfarande ska göra det är ett under!)
Bär du glasögon eller linser: Nope. Gjorde när jag var yngre dock men det växte bort eller nåt..jag tog av dem för jag tyckte de var fula och sen dess har synen vart perfekt!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nae, bättreatt de är snygga och billiga!
Vill du gifta dig: Inget krav..
Är du bra på att laga mat: Skulle säga att jag är mer än duglig, ja.
Är du flygrädd: Nae, man börjar bli näst intill van nu.
Hur vig är du: Övervig (hur stavar man det ordet? ;p)
Är du musikalisk? Nae, det har jag fått klart för mig nu när jag försökt lära mig spela gitarr! "Satsa aldrig på en musik karriär" fick jag höra häromdagen!
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej..
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Jo det har jag..
Har du kräkts i sömnen? Nej!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0