Ensam hemma..

..ja det är jag för första gången på över tre månader. Nämligen så att Rebecka idag lämnade mig och drog vidare :/ Men du kommer ha kul på dina resor gumman, kommer sakna dej men vi ses i Sverige sen :) Du har vart den bästa lägenhetskompisen man kan önska sig! :) Pussar till dej!

Igår hade vi iaf en liten hej-då-rebecka-och-grattis-i-efterskott-sofhie-fest :p Var trevligt..massa blandat folk, och inget klagomål från grannarna (kors i taket och ta i trä).

Får se om det kommer någon ny roomie kanske..städerskan var här idag så det är möjligt. Eller kanske nästa vecka.

Inte mycket mer att skriva här..nedan är en bild på den otroligt fina och smaskiga tårtan som jag fick av Rebecka (och Mayara) på min födelsedag..så söta :)

Och tack alla för alla grattis önskningar! Var en av de bästa födelsedagarna på länge!







Besitos ♥

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tjosan...ganska skönt att vara lite själv va? du gillar ju det!!!Får du vara kvar i samma lya nu när du förlängde studietiden? Här har det varit sommar idag, så härligt med värme o solsken. Vi har haft min släkt här fast olika dagar, pysslat om trädgården o bara njutit i helgen. Ikväll har jag varit o tränat o nyss ätit, så det ska bli skönt att lägga sig snart. Sotan har blivit på smällen så imorgon ska hon få livmodern borttagen stackarn, vi har inte lust med kattungar just nu.Vi misstänker dessutom att det kan vara hennes far som gjort henne på smällen och det är inte så bra, inavel!!! Hoppas du mår bättre ialf och att förkylning har släppt, ta hand om dig kram från oss alla

2009-05-25 @ 21:47:05
Postat av: Camilla

Tjosan...ganska skönt att vara lite själv va? du gillar ju det!!!Får du vara kvar i samma lya nu när du förlängde studietiden? Här har det varit sommar idag, så härligt med värme o solsken. Vi har haft min släkt här fast olika dagar, pysslat om trädgården o bara njutit i helgen. Ikväll har jag varit o tränat o nyss ätit, så det ska bli skönt att lägga sig snart. Sotan har blivit på smällen så imorgon ska hon få livmodern borttagen stackarn, vi har inte lust med kattungar just nu.Vi misstänker dessutom att det kan vara hennes far som gjort henne på smällen och det är inte så bra, inavel!!! Hoppas du mår bättre ialf och att förkylning har släppt, ta hand om dig kram från oss alla

2009-05-25 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0