Dåligt samvete..

Ja jag har lite dåligt samvete för att jag glömde  säga grattis till min kära far på hans födelsedag den 4:e! Förlåt, förlåt pappa!! Har vart så uppe i allt med universitet och andra tankar att jag helt glömde! Därför är detta inlägg helt tillägnat dig  pappa! :)






Min kära far, du finns alltid där för mig!

När livet har kännts som mörkast, då ingen tyckts förstå, när jag bara ville lämna allting och gå, då fanns du där för mig, sträckte ut en hjälpande hand,  tröstade mig när jag grät, gav mig av dina visdomsord och egna erfarenheter. När jag varit på bra humör har du alltid skrattat med mig och glädjts åt min glädje! Du stöttar mig alltid i mina val och har låtit mig gå min egen väg. Du är vis, erfaren, händig, snäll, omtänksam, beslutsam och lyckas med allt du gör. Du är den person jag mest ser upp till och strävar efter att efterlikna. Du är en underbar pappa och en underbar vän!


♥ Jag älskar dig pappa! ♥



Kommentarer
Postat av: Stefan

Tack! Det värmer att höra dom orden från dig.Älskar dig jag också.Hoppas du får en bra födelsedag på onsdag . Ett litet grattis i förskott!

Kramar från en stolt pappa!

2009-05-17 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0