Cumpleaños feliz!!

Till mig sjalv pa min stora dag ;p Blev vackt av mina tva underbara roomies imorse..de kom in med tarta och sjong cumpleaños feliz! sa gulliga! Kommer sakna Rebecka..hon aker namligen ifran Salamanca i helgen. Men fredag kvall blire lite grattis-sofhie-fest och hej-da-Rebecka-fest. Blri nog skoj. Hoppas jag mar battre tills dess! :)

Sitter i skolan just nu, darav inga a(med tva prickar osv). Har just gjort lyssna och grammatik delen pa mitt test och igar gjorde vi den orala biten. Kanns ganska sa bra hittills men man ska aldrig vara for saker.. Blir iaf skont att ha det avklarat sa man kan ta det lite lugnt med den biten ett tag och koncentrera sig pa andra saker som behovs koncentreras pa.

Min forkylning blir inte battre heller. Febern har forsvunnit nu iaf men nasan ar tappt och halsen ommar. Typiskt att man alltid ska ga runt och vara lite smasjuk..

Nej nu ska jag slanga mig i soffan och relaxa lite en halvtimme innan det ar dags for mer test moment!




Har bara de bilder jag redan lagt upp i mitt arkiv sa darfor valde jag denna..bara for att jag saknar Carlos och for att vi fyra ar "The fantastic four"!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Fhiiesan...det var härligt att höra din röst idag!! Och det är skönt att det går så bra för dig o det är härligt med din beslutsamhet...puss o kram o grattis igen:)

2009-05-20 @ 21:30:22
Postat av: maria

grattis! :)

2009-05-22 @ 16:46:50
URL: http://metrobloggen.se/estland
Postat av: sarah andersson

NÄÄÄ glömde jag din födelsedag, FY mig! Grattis 100000000ggr i efterskott stumpan

2009-05-23 @ 12:25:27
URL: http://sarahaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0