Torsdag och halvtimmes rast i skolan..

Har inte haft varken tillfalle eller tid att uppdatera har. Inte for att jag skaffat en massa nya kompisar och ar ute och ranner, nej nej. Fiona kom i mandags och har vart har sedan dess, hon aker hem tisdag. Har vart himla tur att jag haft henne har denna vecka for annars hade jag nog vart helt ensam! Har pratat lite med nagra personer har i skolan nagra ganger men ingen har lixom fragat om jag velat hanga pa nar de haft planer. Kanns som att det inte alls ar samma stamning och sammanhallning har som i Salamanca. Har kommer de flesta for hogst en manad och nastan alla med kompisar hemifran eller med nan familjemedlem. Kanns som att det kommer bli 5 LANGA veckor innan hemfard :/ Jag som alltid brukar ga hem hos manniskor?

AJA, slut deppat..maste gora laxan nu som jag inte gjord igar.

Kommentarer
Postat av: moi

gosh! jag har 2 månader kvar. du fattat inte vilken panik ja börjar få. jag e typ rädd för å komma hem å träffa alla. känner mig blyg typ. hur va de å komma hem? fan va jobbigt de är å måsta tänka på alla grejer man vill ha hem. dryyygtt



miss you. å vi få hitta på ngt då vi kommer hem från utlandet! party party

puss<3

2009-06-26 @ 02:55:32
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0