TOEFL-testet avklarat!

Så var man "hemkommen" efter tre och en halv timmes TOEFL-test på Salamanca universitet. Det var väl ungefär vad jag förväntat mig. Inte alltför svårt men det är ju alltid lite klurigt att veta vad man ska skriva om när man ska formulera sig inom vissa ramar. Den sista frågan på skriv-delen var " Tycker du att en effektiv ledare bör dela med sig av äran av ett beslut" jag menar hur lätt är det att skriva minst 300 ord om? Fick väl ihop nåt till slut iaf :p

Sen efter testet började mannen som hade hand om det hela prata med mej på ett språk jag inte alls förstod och hade trott att jag var italienska
- Jaha, jag tyckte du hade en italiensk brytning så trodde du var italienska.
Jo visst för jag är ju så mörk och mitt namn är ju inte alls svenskt menar jag ;p Män..haha.

Nu är jag iaf hemlös till imorron förmiddag när bussen går till Granada. Ska väl hänga här "hemma" ett tag och sen dra mig mot Morgans lägenhet där jag sover inatt. Kommer dock bli trångt i hans lilla rum då hans kompis från Belgien oxå är här :p

Annars äre bra..blir spännande att komma söder och börja om lite, även om det kanske känns lite meningslöst för bara 6 veckor. Men 6 veckor är ju ändå 6 veckor. Kommer nog dö av värmeslag, tycker det är varmt här idag med de 35º vi har här. Vill inte ens tänka på den sydliga värmen :p

Besos y abrazos ♥



Börjar bli dags för en ny somrigare layout på bloggen med..någon som har tid och lust att hjälpa mig? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

jag är bloggdesignbesatt:P haha..om du vill kan jag hjälpa dig. hoppas det är bra!kram

2009-06-21 @ 16:19:35
Postat av: Anna

Fhie din skrutt! När var du hemma i Sverige igen? Puss!

2009-06-21 @ 18:11:02
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0