Så var det torsdag igen..

..tänka sig vad fort veckorna går! Har redan varit här nere i fyra månader och har nu bara två veckor kvar i Salamanca innan det bär av till Granada. Men jag njuter till fullo av var dag, det är ju allt bra lyxigt att bo i Spanien :) Värmen har nu lämnat även Salamana (hörde/läste att ni med har det svalare i Sverige nu), eller ja det är nu runt 20 grader istället för 35 :p Idag var det mulet, trodde det skulle bli regn men ännu har inget fallit ner. Förhoppningsvis gör det inte det ikväll heller, ska nämligen dra iväg till Fiona snart för att för festa lite och sen är det nämligen konsert på Plaza Mayor. Var något spanskt pop-indie band som skulle spela..kan nog bli trevligt! :)

Ja annars är allt i vanlig ordning..skickade idag iväg alla papper inför universitetsansökningen. Känns bra att det nu är i rullning. Saknar er alla där hemma, nu äre bara två månader kvar tills jag får se er! En extra tanke till min kära stora lilla syster! Jag tänker på dej och önskar jag kunnat vara där!

♥ Besos y abrazos ♥





Kommentarer
Postat av: sara

Det önskar jag med! Visste jag att det skulle vara såhär jobbigt skulle jag nästan hellre avstå kärlek i fösta hand. Saknar dig <3

2009-06-04 @ 23:17:51
URL: http://sommarpussar.blogg.se/
Postat av: Camilla

hej fhiesen....hoppas allt är bra..här är simon, lukas o jag lite så där, lite snuva, lite hosta, lite ont i halsen. Vi får se vad det blir av det!! bättre vi är krassliga nu än nästa vecka. Det ser ut som att vi får en hel del bärhjälp vid flytten ialf. det känns skönt!! Vädret är inget att skryta med här, o det ser inte ut som nån ljusning till fredag, saras student!! Men vi får klä oss därefter, du har det nog lite varmare än oss:) hoppas allt känns bra nu inför granada, och att du kommer gilla den staden lika mycket. Många kramar från oss :)

2009-06-08 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0