Röd dag och ledigt från skolan..

Vilken underbar morgon/förmiddag (Oj, såg nu att klockan visst redan är 15!). Vaknade för två timmar sen och har hunnit både städa lägenheten och ta en liten rask promenad. Promenaden var dock en sämre idé..det var nämligen så att jag och Fiona igår tog oss till poolen efter skolan. Kom dit vid fyra så vi tänkte att solkräm behövs ju inte då, solen kan ju inte ta så mkt..tre timmars badande i pool och sol och Sofhie är nu röd som en kräfta! Det är plågsamt varje gång man måste resa sig upp och BH är helt uteslutet..men som man så fint brukar säga..man har ju sig själv att skylla :p Därav blev våra planer om att gå till poolen även idag, inställda..

Så bara för att jag inte kan gå ut i solen, för att huvudet känns lite tungt efter gårdagens festande och för att jag just laddat ner "Hangover/baksmällan" ska jag nu njuta av filmen med det nya goda téet jag köpte igår :) Vilken bra start på dagen..

Besos y abrazos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0