Måndag igen..nej vänta det är ju tisdag!

Ja, jag och Fiona bestämde oss i torsdags kväll för att dra ner till Granada beach (ca. en timme härifrån) över helgen. Bussen kostade fram och tillbaka totalt 100kr så det var billigt, och för att spara så mycket pengar som möjligt slog vi oss ner i tält nära stranden :) Kom ner lördag morgon och kom hem igår kväll. Var riktigt mysigt..mestadels mys på stranden och lite sightseeing. Men igår morse när vi kom ner till stranden började jag må så jäkla illa, kunde inte förstå vad det var..fiksne från dagen innan? Nej antagligen var det för att jag hade fått solsting! Kräktes hela dagen, huvudvärk osv. Så ingen vidare sista dag tillsammans med Fiona. Men hon var så gullig o passade upp på mej..sen var vi tvugna att säga hej då och jag hoppade på bussen tillbaka till Granada och hon på flyget hem till Belgien. Hoppas jag träffar henne snart igen, så himla gullig tjej!

Så nu är man tillbaka till Granada igen, deppig som vanligt..hur ska jag klara 5 veckor till utan några vänner?

Kommentarer
Postat av: moi

men guuud så roligt! vad ska du studera i californien då? turism? jag håller tummarna på att du kommer in! jag ska oxå studera utomlands men jag vill hem först å jobba ihop pengar så jag har råd med ett år i alla fall.^^ Jag åker ifrån DC den 26e augusti. så du kanske kan titta förbi om du kommer innan det?vad är det för skola du ska gå på i cali?

take care!

2009-06-30 @ 16:30:51
URL: http://metrobloggen.se/estland
Postat av: moi

åh det har jag oxå kollat på. A jag håller tummarna för att du kommer in och du måste titta förbi Dc om jag fortfarande är här då:) jag är nog den ända som är kvar då kanske au pairerna som du kännde. När får du reda på om du kommit in då`? puss

2009-07-01 @ 20:49:20
URL: http://metrobloggen.se/estland
Postat av: moi

Ja hon kanske är kvar om hon valt och resa lite den sista månaden. men vet aldrig. Idag är det 10 månader sen jag kom till USA. helt galet vad tiden får fort!



ja jag tycker oxå att man borde få reda på det tidigare. man måste ju kunna planera grejer liksom...men de verkar ju vara samma med alla sånna här utlands grejs. au pair in amerika är ju oxå i sista minut med att berätta tider och allt. irriterande.

2009-07-02 @ 17:21:41
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0