Lördagkväll..

Idag har jag tagit det alldeles för lugnt..pga min solbränna har jag inte kunnat gå ut i solen idag heller, så jag började läsa boken "Body language". Riktigt intressant bok om hur vi människor använder oss av kroppsspråk, vad det betyder osv. Tror jag spenderade minst tre timmar läsande den boken och lyssnandes på musik. Bl.a låten här nedan, den är ju bara SÅÅ bra och han är ju så sjukt söt :)

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen efter detta, göra mig iordning och sen ta mig till Plaza Mayor för att möta upp truppen och gå o käka på favvorestaurangen innan utgång. Blir mysigt.

Och usch så varmtoch kvalmigt det är..25ºC. Men man ska inte klaga ;p



Besos y abrazos ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag håller helt med dig:) ljuvligt att höra din röst idag, du låter så trygg....puss o kram..

2009-06-13 @ 21:02:02
Postat av: Rebecka

Åh, jag älskar verkligen denna gosse! Och denna låt i akustisk version är superbuena!Kul att läsa hur du har det, hoppas bara det dyker upp lite flera vänner snart!! Hade jag kunnat hade jag kommit och hälsat på dig, kan behöva lite påfyllning på spanskan.

Ha det gott och ta hand om dig!



Ps. Ja, magen växer och vi mår bra, barnet är beäknad att komma i mitten av september.

2009-07-06 @ 19:57:18
URL: http://litenbusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0