Sista dagen i Spanien!

Shit, kan inte fatta att jag vart har ett halvar och att det imorron ar dags att bege sig hemmat, lamna detta aventyr bakom sig. Men det kanns sa himla skont att fa komma hem en svang, langtar verkligen efter familjen och vannerna nu..ska krama er tills ni storknar :) Men det ar inte utan en MASSA minnen, nya erfarenheter och lite klokare som jag gar vidare..Detta uppnadde jag under mitt halvar i España:

-Jag larde mig ett nytt sprak och ar nu pa C1 niva (nast hogsta och mer an jag forvantat mig).
-Jag skaffade mig en massa nya vanner fran varldens alla horn.

-Jag larde kanna en massa nya stader i bade Spanien och Portugal.
-Jag utokade mina geografikunskaper da alla insisterade att jag visste var deras land lag och allt om det :) (vet nu att holland/nederlanderna inte ligger till hoger om Polen
)
-Jag karade ner mig.
-Jag grat, sade hej da till alldeles for manga som kommit alltfor nara och jag var deppig ett antal ganger for mycket..men jag skrattade aven mer an nagonsin och hade roligare an nagonsin!
-Jag festade alldeles for mycket.
-Jag ar nu seriost trott pa sightseeing innehallande katedraler, kyrkor och Spaniens historia :p


Men sahar i efterhand larde jag mig kanon mycket nyttiga saker att ta med mig i framtiden och har nu vaxt annu lite som person. Sa nu ar jag redo att lagga det bakom mig och spara allt detta som minnen att ta fram nar jag behover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0