Intervju den 3:e!

Japp nu är jag inbokad på intervju den 3:e som jag ville från början. Det känns SÅÅÅ skönt att den bördan är avklarad. Sen får vi bara hoppas att ambassaden hinner med att skicka visumet till mig inom de 5 dagar innan jag åker. Får förklara för dem att jag har extrext begränsad tid. De borde ju kunna prioritera dem med. Så nu äre bara att hitta lägenhet i USA. Annars kan jag alltid bo på hostel ett tag medans jag letar. Har hittat ett precis bredvid skolan och det är samma pris som de billiga lägenheterna jag tittat på. Synd man inte alltid kunde bo på hostellet :)

Besos y abrazos a vosotros de una Sofhie muy feliz! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

puss o kram på dig från oss...det blir härligt att hinna ses några dagar i augusti...:)

2009-07-16 @ 07:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0