I ett hav av blanketter hittar vi Sofhie!

Ja så känns det nästan..det är adresser hit, adresser dit, telefonnummer, namn, passuppgifter ja i stort sett alla uppgifter om hela ens liv ska ju den amerikanska ambassaden ha för att man ska kunna få VISA. Men jag antar att man kan känna sig säker i USA då iaf :)

Så himla exhalterad över att jag kom in och att jag om en månad kommer vara i Kalifornien! Shit, har nog inte riktigt förstått det än..inte haft tid att bearbeta det. Kommer förstå det när jag är där..det påminde mig om att jag ju måste titta på lägenhet med, ska hinna med det nu innan mina 3 timmar och 15 minuter rinner ut.

För övrigt har min telefon ringt som aldrig förr idag. Började med att jag blev väckt av Jonas, en kille från Swheiz som ville att jag skulle meddela min lägenhetskompis Jerusha att han ville att hon skulle med till stranden, tack för den klockan 9 på morgonen efter att ha kommit hem klockan 6! Hade för mycket i tankarna för att kunna somna om förståss och gick för diska och sen fixa frukost..när jag sitter i godan ro och äter ringer Morgan som jag inte pratat med sen i Salamanca, och minuten efter att vi lagt på ringer Carlos och berättar att han är i Mexico och såg en restaurang som hette "Sophie" och tänkte på mej. Mina två favvo pojkar ringer efter varandra, lite skoj :) Sen ringde pappa och Camilla och berättade att de är bäst och lånar mig pengar inför flyg och visum avgifter..snacka om bra start på dagen! :)

Men nu äre dags att titta upp lite lägenheter och se hur det ska kunnas fixas och sen kurrar magen och vill ha den goda pasta och kyckling salladen i kylen :)

Besos y abrazos ♥




Juste måste tillägga med att du Elin gums var så himla söt på bloggen när du nämnde mig. Visst är det trist att vi inte hinner umgås så mkt och att vi är ifrån varandra. Men jag tror att när jag väl kommer hem kommer vi finna den där vänskapen igen, vi har ju hängt ihop mer eller mindre 9 år nu :) Men det är definitivt inte utan saknad jag lämnar er alla där hemma gång på gång, det ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: moi

guuud så roligt att du kom in. Kom till DC en sväng först bara.:)jag ha bestämmt mig för å åka till norge å jobba. så ja får ihop pengar snabbt liksom. Så nu äre å hitta jobb som gäller!

2009-07-11 @ 18:15:39
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0