Dumma, dumma american embassy!

De har inga tider för intervju innan den 10:e augusti! Lyckat när jag tänkt flyga den 8:e för att hinna vara på skolan den 10:e för att göra international student test och orientation. Har mailat alla som galningar här idag! Spenderade 4 timmar igår med att försöka lösa allt, utan lycka eftersom det var söndag och allt stängt. Idag har jag spenderat ytterligare 4 timmar snart och än så länge inga svar. Mitt telekort jag köpt funkar inte att ringa med från mobil, eller någon av de  "gatu telefonerna" jag provat..och inte i affären där jag köpte det, var använder man det då lixom om man inte har hem telefon? Nästa problem är lägenhet..har oxå  tittat på det alla dessa timmar, sökt room-mates att dela med, tittat på egen lägenhet, ja alla alternativ. Men det är inte billigt om man inte delar rum. Delar man med någon så blir det ändå ca. 5000kr i månaden. Rätt dyrt för studentlägenheter tycker jag?

Åh, bara uppstressad över allt och allmänt negativ!

STRYK DETTA INLÄGG!

Kommentarer
Postat av: Camilla

att det inte kan få flyta på bara....det är väl så tröttsamt eller hur??puss o kram

2009-07-14 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0