Vit myshelg..

...ja det har min helg varit, vit och mysig! :) Började med att se "Australia" på Linköpings biograf med lilla sötaste Anna. Självklart var naturgodis, popcorn och 1,5L bubbelvatten med på plats :) Filmen var defenitivt över mina förväntningar! Bästa filmen jag sett på länge. Innehöll kärlek, hat, död, vänskap..ja allt man kan önska. Man skrattade och grät åtskilliga gånger och ja den var helt enkelt kanon. 5 av 5 åskmoln får den.

Sedan följdes fredagen upp med slappande, film- och tv-tittande i soffan för att sen möta Gums på Steves för lite käk följt av filmhyrning, godisinköp och promenix hem till henne. Vi såg på Körslaget, snokade på gamla "vänners" sidor, såg en skitbra film och sist men inte minst kollade vi på stugor i Åre inför nästa nyår! Blev enormt taggad och sugen att dra upp ett stort gäng, hyra stuga, åka skidor, festa och hh´t bra..Hittade jättebilliga stugor på blocket som folk hyr ut, bastu är en självklarhet! ;p Vore fasen kul! vilka hänkar?? :)

Idag har jag med tagit det lugnt framför TV:n större delen av dagen, även löst en hel del korsord. Det är en hobby som kan svalna av emellanåt men när man väl börjar blir man som besatt och kan inte sluta! Det är ju så himla roligt! Och så blir man ju smart med..eller ja mer smart i mitt smarta fall ;p Nu i eftermiddag hann jag oxå med en fika på Choccolata med finaste Sara. Så mys..

Inför nästa helg är det utgång inplanerat, kanske min sista helg i Sverige om allt går som planerat, antagligen inte men ändå :p Vore kul om så många som möjligt ville hänka, bara roligare ju fler man är! Nåt att tänka på!

Måste passa på att tipsa om en så himla bra blogg med, så rolig, smart och vettig ;p www.365saker.se Värt ett besök helt klart! Så får ni vissna rosor på kontorsskrivbordet (inte för att jag känner så många som jobbar på kontor med eget skrivbord men), vet ni vem de är ifrån ;) haha..




Såhär avslutningsvis är mopsar så nedrans söta..vill ha en! :)

Kommentarer
Postat av: estland

då syns vi i åre nästa nyår då:D

2009-01-19 @ 23:42:07
URL: http://estland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0