Tillbakablickande..

Tog tag i mina flyttkartonger som fortfarande står orärda på mitt rum här hemma i Spångsholm. Hittade till en början en massa gamla brev från 2000-2004, himla roligt att läsa. Från Madde, Elin, Sandra, Lina & Frida från Stockholm, mina två vitryska brevvänner, Carro min gamla barndomsbästis från Skänninge, brev från en kille vid namn Johan jag träffade på en camping en sommar...ja listan kan göras lång :) Roligt att läsa breven, se vad man tyckte var så himla viktigt då, se hur det förändrats och hur mycket man utvecklats och växt. Som man höll på ;p Madde, Elin, Sandra och jag bodde ju lixom grannar och träffades varje dag, varför skulle vi brevväxla kan man ju undra ;)

Jag fortsatte gräva djupare i kartongerna och hittade mina kära, efterlängtade, gamla skolkataloger. Från 2001-2007. Så himla roligt att titta i. Kul att man sparat dem :) Ska lite senare idag scanna in fotona och visa er hur jag förändrats från år till år. Vad ful man varit, utväxt i halvahåret, fula kläder och man minns såväl de där favvo jeansen eller favvo tröjan som nu är allt annat än snygg ;p Som tur är blir det bättre och bättre iaf :D Skulle vilja scanna in vännerna med men vene om ni tillåter det!? ;) Haha..

Dags för lunch.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, nej tack Fhie! Det låter du allt bli att ladda upp, hatar högstadiet. Vilken mardröm ;)

2009-01-19 @ 19:22:15
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/
Postat av: Elin



Såg mailet. skickat ett från åre till dig oxå!

föreslog bokning maj/juni för att få hus.



pok

2009-01-19 @ 21:52:12
Postat av: estland

ja saknar dig! kommer du å hälsar på efter spannien?



take care sweetie<3

2009-01-25 @ 22:13:38
URL: http://estland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0