TGIF!

Dags att få pusta ut! Har verklugen känts att det är fredag idag, och att man jobbat hela veckan. Länge sen jag jobbade en hel vecka nu så det känns i både kropp och själ :) Idag satt jag och Ida vid mellis, med vad som skulle varit 12 barn men som till slut blev 4 efter diverse tidiga hemgångar, och vi satt där som två döda sälar. De två små barnen hade mer energi och röst än vanligt och det lät som om de skulle vara trippelt så många. En sekunds av tystnad tack, nähä tydligen inte det..tjat tjat tjat :p Så helt slut i huvudet nu och en helg är välkomnad! :)

Ikväll blire mysig bio med bästaste Anna. Blir Australia. Imorron blire att träffa Elin och sen Sara på söndag. Alla tre bästa vänner på en helg, kan det bli bättre? Och inget festande, ingen energi till det :p Dessutom har mitt bankkort blivit avmagnitiserat (hur fasen stavas det ordet egentligen?) eller funkar ej av annan anledning. Kul värre att få beställa ett nytt idag och få vänta ett X antal dagar utan att kunna ta ut pengar alls. Aja, livet är tufft!

Ser oxå ut som om jag kommer få skjuta upp mitt avresedatum inför Spanien ännu en gång :( Jäkla CSN som ska va sega och som inte kan ta emot mina ansökningar som de ska. "Det är bara kryss på den ansökan du skickat in, och vi har fått dinabetyg men inte de andra papprena" Jaha och hur är det möjligt när de alla låg i samma kuvert?? hata Sveriges alla system och myndigheter AB!! ;p Blir irriterad! VIll inte åka senare ju eftersom jag då missar syrrans student, månaden då sommarjobben vanligtvis startar osv. Nä det går inte, måste åka i början av Februari helt enkelt :p Kanske hjälper om man ringer dem varje dag, ligger på och tjatar ;)

Nej nu skriker Lukas "Sara, Fiiiiie, ä maaaat!" Gullunge. Hemmagjord pizza, inte fy skam det :)

So long bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0