Mysterierna tätnar!

Igår umgicks jag med sötaste Sara. Jag gick över till henne, drack lite vin och sen drog vi ner till Platå för att ta ett glas där. Satte oss i baren och hade jätte trevligt, tills ett par gamla utländska killar bredvid oss började säga till Sara att de höll på med trafficking och skulle sälja oss och en massa..de blev bara allmänt creepy och ja sen fick Micke komma och hämta Sara. Vill inte gå in på allt här men en sak är säker, såna där karlar borde inte få va ute bland folk!!

För övrigt satt jag och mamma sega vid frukostbordet och hade en het diskussion om hur ananas växer ;p På träd trodde vi..en googling senare kan vi nu konstatera att ananas växer på en slags buskliknande planta. Så för er som undrar är nu mysteriet löst :)

Ikväll blire middag hos Emma.J som fyllde på nyår. Blir mysigt att träffa tjejerna.




Kommentarer
Postat av: E

Om jag hänkar på er? ska ju låta tvärtom, att han hänkar på oss!=)

vi skulle ju gå ut, säger ju att jag ska ut!! HAHA

lördag it is.. Var när hur.. HAHA



puss

2009-01-05 @ 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0