Dan före dan!

Ja imorron 08.00 smäller det! Eller nja det får vi väl hoppas att planet inte gör, men lyfta får det gärna göra :) Gud, att det alltid är så svårt att fatta och intala sig själv att man verkligen ska åka!? Jag förstår aldrig vad det är jag gett mig in på förrän jag sitter där nere på rummet en månad senare :p Men denna gång är jag ju iaf beredd på det och alla känslor som antagligen kommer infinna sig då. Den här gången ska jag iaf inte sitta och räkna ner dagarna tills jag kommer hem. Har insett att det inte finns så mycket här hemma, eller ja ni som finns här finns ju kvar :)

Så 15.30 går alltså Swebus från Linköping till Stockholm i eftermiddag. Då blire att hälsa på Alex, käka lite kinamat, snacka lite skit, kasta ner mig från balkongen har jag hört att han tänkt göra med (!?) :p Sen imorron bär det av tidigt från Märsta ut till Arlanda, och därifrån kan det bara bli bättre (Ta i trä) :) Så ja jag kommer väl uppdatera bloggen lite mer flitigt nu från Spanien än vad jag gjort under tiden jag vart i Sverige..det har ju inte direkt hänt något så jättespännande att skriva om lixom. Men jag tänker iaf avsluta detta meddelande med att pussa på er alla här hemma och hoppas att ni får det underbart medan jag är borta! Så ses vi innan vi vet ordet av igen :)

Pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0