3 gången gillt..eller?

Första gången jag hade sönder min mobiltelefon var det genom att den gled ur handen på mig i ett nyupptappat badkar. Då var jag 15 och bodde på magasinsvägen. Minns inte nu vilken telefon det var men minns att jag vart jävligt arg och förbannad på mig själv.

Andra gången det hände var jag på fest i Kevins lägenhet i Linköping. Minns precis vilken Sony Ericson jag hade och de ljusa favvo jeansen med låga fickor. Minns oxå hur jag, när jag kom in på toaletten, tänkte "jag borde inte ha mobilen i bakfickan ifall den glider ur". Och voila, den glider ut fickan och landar i toan! ;p Jag tar upp den, springer ut och lyckas luska fram en hårfön. Spenderar sen resten av kvällen med att föna den och försöka få igång den igen, men förgäves, den hade dött! Förbannad och arg fick jag skaffa mig en ny ;p

Och så imorse hände det som inte borda få hända!! Sofhie står i köket, pratar med Camilla i mobilen och fyller vattenkokaren med vatten. Säger hej då, lägger på och vips glider mobilen ur handen och hamnar rakt i en kastrull fylld med vatten i slasken! Denna gång var jag snabb! Upp fort, plocka isär allt, fram med hårfönen och sen låta den ligga på tork..provade att sätta på den men förgäves, såg bara halva skärmen..I panik ringer jag Tim i teliabutiken och de ber mig komma ner. De skrattar åt min dumhet men sen får Tim, på något sätt igång den!! Glad som tusan, vilka magiska fingrar den söta pojken har alltså ;) haha..så denna gången slutade det bra men fan vad arg jag var där ett tag. sandra ska ju ta över mobilen lixom och hade vart trist att betala 99kr i månaden i 16 månader till för nåt man inte kunnat använda ;p

Så efter det blev dagen kanon och jag var glad!:) Och ikväll gick jag, mamma och Simon på bio och såg "Vi hade iaf tur med vädret, igen" helt okej film, rätt rolig :)

Nej nu ska jag läsa min braiga bok jag nyss påbörjat..och btw, om någon vet hur man lägger in ny musik i en ipod, så hör av er till mej, jag fattar inte alls och Martin som skaffat så jag kan lära mig spanska på den ju ;p

XoXo

Kommentarer
Postat av: Wesk

känner igen mig där, payar 199 i typ ett år till för min k860i sony erissson "tappades" bort på harrys för jävligt :\.

2009-01-09 @ 11:33:00
Postat av: Wesk

k850I :)

2009-01-09 @ 11:34:08
Postat av: Sofhie i egen hög person

Vore kul om du skrev vem du är..fattar nada av vem denne Wesk är som alltid kommenterar ;p

2009-01-09 @ 22:40:30
URL: http://misssofhie.blogg.se/
Postat av: Wesk

vem jag är?! hehe vi känner inte varandra men vi har chattat på msn när du va i usa :D

2009-01-12 @ 01:57:30
Postat av: sofhie

ah nu är jag med :) good to know..

2009-01-12 @ 20:50:08
URL: http://misssofhie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0