2008 var året då jag..

...levde livet till fullo utan tanke på konsekvenser
...tog många svårfattde beslut
...startade den här bloggen
...lämnade Sverige och flyttade till USA ett år
...blev singel igen efter ett antal år i förhållande
...fann många nya vänner för livet men oxå förlorade några jag trodde var mina vänner
...reste till fler städer än jag någonsin gjort tidigare
...många gånger kände mig väldigt ensam och liten
...bodde med en judisk familj och lärde mig hur de lever och firar sina traditioner
...blev uppvaktad och uppskattad mer än någonsin
...gick från blond till brunett/naturell igen
...lärde mig många nya saker
...grubblade mer än någonsin på framtiden och meningen med livet
...verkligen satte mig in i en politisk situation och fann det intressant
...lärde mig älska sushi
...många gånger frågade mig själv, är det verkligen värt det?
...gick upp 7 kilo
...kom underfund med vad jag vill bli i framtiden
...lärde mig sjunga böner på hebreiska
...saknade min familj mer än någonsin

Men framför allt, var det ett väldans bra år!
Top that 2009!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0