Tisdagen den 3:e februari 14:33

Nyss hemkommen från min adra dag i skolan. Denna dagen började dock utomordentligt dåligt när jag vaknade och insåg att klockan var fem i elva och inte åtta! Panik! På med kläder, borsta tänder, slänga ner ett äpple i väskan, ta med en banan på vägen och springa till skolan. Mi despertarse tarde fick jag säga och slå mig ner. Och tro inte hon hade överseende med att jag nyss var nyvaken :p nej hela dagen idag har hon sagt Muy estudias notche Sofhie (Mycket studier för dig ikväll Sofhie) Och ja, jag håller med..måste verkligen plugga. Mest ord så att jag lättare förstår uppgifterna vi får och så. Och grammatiken tar kål på mej, har jag inte sagt det förut så säger jag det nu, JAG HATAR GRAMMATIK! Och inte bara den spanska, all grammatik i världen skulle kunna få slänga sig i väggen tycker jag ;p


Så idag blire ingen sightseeing i staden med skolan som de andra ska på och inget filmtittande för min del. Nej, idag blire att köpa handdukar (så jag denna gången kan torka mig efter duschen ;p), väckarklocka eftersom mobilen lägger av titt som tätt och sen blire plugga, plugga, plugga tills sängdags!


Som sagt har jag ju mobil nu om någon känner för att ringa, och svarar jag inte är det nog för att den lagt av ;p Är i skolan mellan 8-14 så efter det eller ja kvällen är väl bäst att ringa J Numret är iaf: 691910792 plus landkod, vene vad det är till Spanien? ;p


Här är lite bilder på lägenheten med, kom på att jag inte visat den än :p och tack så jättemycket för alla gulliga kommentarer osv. De uppskattas och det är kanonkul att läsa :) hat kanon alla där hemma! Älskar och saknar er alla! Muah!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh nej vad pinsamt o typiskt!! Det är ju verkligen inte det man vill göra första veckan, lr inte andra heller för den delen!! Ja, grammatik är som matte för mig, båda kunde slänga sig i väggen när jag pluggade:) men det lossnar snart ska du se, kram Camilla ps.här blir det pannkakor ikväll ds

2009-02-04 @ 14:50:42
Postat av: Anna

Oh, jättefint och fräscht! Vad kul! :D

Lite bilder på väggarna, någon färgglad kudde och gardiner så blir det toppen ;)

2009-02-05 @ 20:07:26
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, vilken jättefin och fräch lght! Där måste du trivas :D

Lite bilder på väggarna, en färgglad kudde och gardiner så blir det ju toppen ;)

2009-02-05 @ 20:13:43
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej vännen...idag har det snöat för fullt här så nu är det vinter igen. Vi har varit ute en stund i pulkan o tittat på plogtraktorn o grävmaskinen, men Lukas är inte bra. Han hade jätteont i örat igår kväll så vi får väl se hur helgen blir:( Vi åt ialf lunch på altan under infravärmen, det var uppskattat. Idag ska vi åka o titta på huset det blir spännande. Simon kommer hit idag, får väl se om han vill följa med.Hoppas du har kommit upp i tid till skolan och att du tycker det är kul(förutom grammatiken) ...Lägenheten såg fin ut tycker jag, hoppas du ska trivas Sofhie. Du jag undra bara hur mycket av dina saker som du lämnat vad gäller hudprodukter, parfymer osv som får användas av din lilla syster? många kramar o pussar din bonus:)

2009-02-06 @ 12:45:37
Postat av: Camilla

Hej Sofhie, det är verkligen vinter här, dock lite milt väder. Vi var ute en stund och skottade lr. Stefan skottade o jag var med Lukas som inte var pigg o gla. Han sover nu o klockan är bara 10.30, så han är inte frisk. Det blir nog vårdcentralen imorgon. Ialf var vi o titta på huset i fredags, och vi gillade det så vi ska vara med på budgivning. Det var riktigt mysigt och skulle passa oss väldigt bra. Dessutom ligger det i ett bra område, med lekparken utanför, nära till förskolor och mitt jobb. Och Stefan o hans kollega har nära till varann för att samåka till jobbet. Du fick bra från CSN i veckan, det stod om beslut om ändring av merkostnadslån. Jag hoppas att du fått ordning på betalningen till blueberry osv. Jaja, hoppas du har haft en fin första vecka, men med mycket huvudbry kan jag tänka mig. Ha en skön söndag, många pussar o kramar från oss i Spångsholm..:)

2009-02-08 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0