Söndagen den 8:e februari 16.38

Ja då sitter jag här på det mysiga lilla internet caféet igen. Så mysig stämning (förutom all rökning). 90% av alla här är studenter som sitter med sina laptops, resten är gamla stammisar (gubbar som ser ut som tagna ur en film med morfarskeps och det typiska grekisk gamla farbror utseendet :p) och jag är så stolt att jag faktist hittar någorlunda i staden nu. kan gå alldeles själv till plaza mayor och tom hitta runt omkring *STOLT* :)

Mysigt att läsa alla era kommentarer med btw. Kul att veta vad ni gör osv :) Tråkigt att höra att Lukas inte mådde bra, stackars lilla unge med att vara sjuk hela tiden :/

Har inte så jättemycket tid att skriva ett inlägg här egentligen, ska möta en kinesisk kompis under klockan på plaza mayor om en kvart coh måste in på swedbanks hemsida med :P

Men jag skriver ett blogginlägg imorron och lägger in lite bilder med :) Skola imorn ja..puuh, nya tag sofhie :P

Okej..hasta luego amigos!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hello darling, kul att läsa om hus mysigt du har det med dina nya vänner. Det verkar som du trivs som fisken i vattnet så att säga!!:)Här fortsätter vintern och det ser ut som det ska bli mer snö i veckan. Inatt har det väl snöat ca 10 cm!! Lukas o jag var ute nu på kvällen o titta på månen och han skotta som aldrig förr..:)Imorgon blir ha hemma med stefan, Lukas hostar fortfarande..du hade också fått en släng av denna sjukdom förstod jag:( Imorgon startar budgivningen på huset och vi ska väl få ut vårt på försäljning också om allt går som vi tänkt med det här andra::nervöst och spännande!! Imorgon ska jag jobba ialf, det är två veckor sedan, herregud, men imorgon ska vi ha planeringsdag så jag träffar barnen en liten stund på morgonen bara. Hoppas de inte hinner ge mig nån ny bakterie bara.:( Ja, annars är väl allt sig likt, förutom att Chryslern är borta o såld, stefan hade väl lite sorg:) men en bil mindre ialf, och vi hoppas kunna kränga volvon så småningom också. Men stefan måste ju ha nåt att åka i till jobbet, så länge vi bor här. När vi bor i Motala ska vi bara ha en bil, och jag cyklar till jobbet så det blir bra. Det kanske är så att dian saker finns i Motala när du kommer hem och om du kommer hem till sommaren. Du jag tänkte på det finns ingen sommarkurs du kan läsa, jag menar när du ändå är i krokarna. Eller du kanske har andra planer på gång redan? man vet aldrig med dig, du är så driftig o framåt;) ja, nä, nu har väl jag skrivit om dagen och så vidare, det får väl räcka för denna gång. Ha en bra vecka nu, krya på dig och lev väl, pyss o kram Camilla

2009-02-08 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0