Söndagen den 15:e februari 2009 14:09

Ja då har jag pallrat mig ner till internetcaféet ännu en gång. Så himla segt internet här alltså, blir galen :p Rebecka sade att hon hittat ett internet café jättenära vår lägenhet, fast där betalade man per timme fast det var billigt. Får kolla någon dag om man kan sitta där med sin egna dator eller bara på de som de hade. Vore ju smidigt om det är så nära och sen var internet jättesnabbt och bra sa hon. Me liikie..


Gårdagens middag var trevlig. Fransyskorna hade dock lite problem i köket och det tog cirka 2 och en halv timme innan de utsvultna vargarna fick mat. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, eller hur? :p Det blev till slut iaf potatismos med en massa vitlök i, kyckling och den godaste champinjonsås jag någonsin ätit. Lite crépes med chokladsås  på det och sen tårta för de andra. Jag hade bestämt med Morgan och roomien att gå ut så jag åt lite tårta idag istället, den blev mycket god J


Annars idag har inte mycket blivit gjort..sov till 1, gick upp, åt lite, tvättade lite, pluggade litre och sen kom Hector upp en sväng och käkade och ja sen gick jag hit :p


Mitt batteri håller dock på att dö vilken minut som helst nu så ska pallramig hemmåt och plugga lite. Känner verkligen inte för det, vart jäkligt omotiverad idag. Inte på bra humör alls. Men plugga måstes iaf annars blir det skäll och smäll på fingrarna imorron.


Hade tänkt lägga in lite nya bilder men det var så förbannat segt att jag ger upp :p Får göra det någon annan dag..för er som har facebook har jag lagt upp alla bilder där.

Hasta luego.


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0