Lördagen den 14:e februari 19:34 13̊ C

Idag har det vart en sån underbar vårdag! Var nere i stan tidigare idag för att ladda på min mobil  på the phone house och korsade som alltid Plaza Mayor. Så himla fint där! Solen sken, folk låg & lapade sol, uteserveringarna hade ute sina bord och det myllrade av kärleksfulla par som kysstes. Kändes lite ensamt men man får väl glädja sej åt dem istället ;p


Efteråt gick jag ut till El Tormes, det stora shoppingcentret lite utanför stan. Såg ett par jeans där sist jag var där, som jag aldrig köpte som jag nu bestämde mig för att jag faktist ville ha J Mötte Morgan och hans roomie (kan aldrig minnas hennes namn) precis utanför och de hade med funderat på att  gå dit så vi gjorde sällskap. Handlade lite ingredienser till en kladdkake-tårta jag och Rebecka ska slänga ihop som en liten avskeds present till Tayna. Den blir nog fin J


Om en stund vankas det fransk matlagning hemma i mitt och Rebeckas kök. Blir nog gott. Och som sagt lite kladdkaka på det och det kan aldrig slå fel :p


Kommentarer
Postat av: maria

Sofffiiieee. Jag har tappat bort linda marie! läs min blogg från i söndags. BLÄ! och kom tillbaka nu!<3

2009-02-24 @ 18:30:13
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0