Sunes jul..

..ja de gamla avsnitten är bra mycket bättre än både detta år och förra årets julkalender ihop, så jäkla roligt att jag sitter och gapskrattar för mig själv här i soffan..Jennie ger mig emellanåt undrande blickar där jag sitter o skrattar i min ensamhet, men det struntar jag i! Det bringar verkligen gamla minnen :)

Finals i gitarr och matte imorse kändes bra, får inte redo på slut betyg i kurserna än,men det kändes rätt okej. Matten hoppas jag på ett A i iaf!

nej nu ska jag titta lite mer på tjejtjusaren och sen blire gym innan jag ska laga mat och sen umgås med Mac!

Saknar er där hemma ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är verkligen saknad också ska du veta sötnos!! Haha älskar Sune! Har Sunes jul, alla avsnitt, på dvd. Bara så där 4 timmar ;) Love!

Och älskar dig!! Puss och kramar!

2009-12-08 @ 18:31:54
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0