Jullov..

Ja då har jag haft mitt sista finals i Housekeeping med. Får se hur det gick, men det kändes inte alltför illa iaf! Så nu är det bara gymmet jag behöver göra tre timmar till i innan Lördag. Känns skönt att terminen är över!

Annars är det totalt kaos här hemma i lägenheten! Vi har nu flyttat ut allt ur båda våra sovrum och bor nu allihop med väskor, sängar, påsar osv i vardagsrum & köks-delen av lägenheten. Mysigt ändå på nåt sätt ;p Så nu har vi precis "ångat" heltäcknings-mattorna i sovrummen så att det ska vara mindre att göra fredag. Då kommer nämligen några svenska killar och hämtar våra sängar och allt annat i lägenheten som det ska köpa av oss att ha i sin nya lägenhet. Så natten mellan fredag och lördag (tjejerna åker härifrån 6.00 på morgonen för att åka mot LA flygplats) blir det att sova på golvet, MYYYYS :p

När de åkt blir jag själv kvar till det är dags för avresa till Brasilien på Onsdag. Ska bo hos Mac där mellan lördag och onsdag, snällt av honom.

Hoppas nu bara vi får tillbaka hela depositen på fredag, Bill och Wolfgang (managern och ägaren) verkar inte tycka lika om det/inte kommunicera så bra, så de har sagt olika till oss..får prata med dem imorron.

Nej nu ska jag lösa lite korsord som jag fick på posten idag tillsammans med den största påse godis jag någonsin skådat! Tack finaste mamma! ♥

Jag rapporterar från skrubbning och städning imorgon! Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0