Ingen Brasilien resa...

...trodde jag igår när jag insåg att jag inte hade en stämpel från skolan i mitt I-20 formulär och däremed inte skulle kunna komma in i USA igen på väg tillbaka från Brasilien, vilket hade betytt - ingen Brasilien resa. Jag fick ringa runt dock, emaila och fick till och med hjälp med att ringa i Sverige till ambassaden, tack Martin. Men till slut löste jag det. De kunde göra ett undantag på skolan så hon åkte in på sin lediga dag, skrev på det och jag var klar för avfärd. Tur det finns trevliga och hjälpsamma människor ibland!

Annars har inte mycket hänt idag. Jag och Mac har fixat hans bil, jag har tittat på en till lägenhet. Denna har riktigt bra läge, var helt okej i skick och roomiesarna verkade trevliga. Så än så länge är det den som ligger bäst till. Har en amerikansk kompis som försöker hitta en lägenhet åt mej, han och hans två kompisar så gör ahn det innan imorron kväll blir det nog det, inte troligt att han hinner det innan imorn dock, så blir nog den jag tittade på idag. Måste ha det klart innan jag åker till Brasilien känns det som..

Nej nu ska vi mysa och se den nya Harry Potter filmen. Det är jättemysigt att vara såhär sambos på prov för några dagar, vi funkar bra ihop, han är så omtänksam och underbar..det känns så himla bra!

Saknar er där hemma! Och Grattis Jennie gumman på din stora dag! Du kunde ju inte vart i en bättre stad för att fira, NYC baby! :)

MUAH ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0