Hemlös..

ja imorse vid 6 lämnade tjejerna en tårögd fis bakom sig. Det kändes riktigt tomt och var alldeles för tyst och ensamt när jag kröp ner i sängen igen. Men allt gott har ju sitt slut, eller hur är det man brukar säga? Vi har iaf haft en kanon rolig termin tillsammans, mycket fina minnen! Här nedan är ett lite kollage av "våran termin i Santa Barbara" bara för att jag saknar er allaredan och för att jag inte har mycket annat bättre för mig :p Mac och compani har filmat lite till nån film här hemma idag, så jag har fått roa mej lite själv, då gjorde jag denna :) Lägger upp den och sen säger jag hej till Mac & Cheese (nej inte till Mac utan faktist till maträtten..) och hej till film och mys-kväll med Macintosh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0