Alla i Sverige verkar göra denna på sin blogg, så ska inte vara sämre ;p

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Solsken och mys i parken..

Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov som en stock :)

Vad gjorde du för 15 min sedan? Duschade ;p

Det sista du sa högt: "Could you understan what I had written on my blog" (till Carlos som använder Google translate ;p)

Det senaste någon sa till dig: "Yes I did" :)

Vad har du druckit idag: Juice, redbull, coca-cola och en brasiliansk läsk jag inte minns namnet på men som smakar som Trocadero :p

Vad var det senaste du åt: Pizza, riktigt god här nere..

Vad var et senaste du köpte: Minns faktist inte..mat igår..?

Vad är det för färg på din ytterdörr: Beror på var i världen man menar, men vit kanske på de flesta? :p

Vad är det för väder hos dig nu: Det är kväll så mindre varmt än det varit, men fortf. kanske 15 grader.

Godaste glassmaken: Vene..cookie-dough kanske :p

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion & intresse vid första ögonkastet, ja..

Sover du tungt: Nae, vaknar av minsta lilla..

Drömmer du mardrömmar: Ibland, men inte lika ofta längre..

Trivs du med ditt jobb: Att vara student är bra mkt bättre än att jobba ;p

Favoritklädsel: Vene..beror på tillfälle. Men nåt jag känner mig bekväm och snygg i.

Favoritlåt just nu: Vet inte..finns många bra!

Vad ser du om titta åt höger: Carlos rum..

Vad gör dig glad just nu: Solsken, minnen, äventyr och kärlek..

Vad ska du göra härnäst: Sova..borde redan göra det :p

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött..

Favoritgodis: Karamell kungen..

Kläder jsut nu: Sov-shorts och linne..

Sommarplaner: Förhoppningsvis få jobba i Sverige så jag får vara hemma hos ER HELA långa sommaren!!

Hur många kuddar sover du med: Vanligtvis en..

Spelar du något instrument: Efter att ha provat på gitarr denna terminen vet jag inte om jag någonsin vill spela något instrument igen :p Tror inte jag är så musikalisk som jag trott, haha..

Morgon eller kvällsmänniska: Kvälls..

Vad är viktigast för dig: Att vara omgiven att människor jag tycker om..

Är du kittlig: Kan knappt nämna ett enda ställe på kroppen där jag inte är :p

Snarkar du: Bara närjag är riktigt förkyld..

Stjärntecken: Stor och stark oxe

Äckligaste insekten: De flesta är äckliga..

Längtar du mest efter just nu: Den där fina pojken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0