Brasilien dag 6..?

Har inte hunnit uppdatera alls sen dag 1. Har haft fullt upp hela tiden. Guiliano kom hit och joinade oss i Lördags. Vi pratade gamla Salamanca minnen, glassade i parken, dansade på nattklubb och ja bara allmänt hade det skoj. Vi lämnade honom vid flygplatsen igår igen och sa hej då för ett tag, tills vi ses igen någonstans i världen. Luciana sa det så bra häromdagen, att tänk att jag sitter här med dig, en svensk tjej jag träffade i Spanien som nu bor i USA sitter i mitt vardagsrum i Brasilien och vi kan skratta, prata och förstå varandra..och visst är det helt underligt underbart egentligen! Men ändå..

Idag sov vi iaf tills vi vaknade, kände att jag behövde det för att komma ur mitt jet-lag. Har vart lite förkyld och inte känt mig riktigt bra de senaste dagarna så brist på sömn har inte hjälpt. Men nu idag har det genast känts mycket bättre. Idag efter vi sovit ut åkte vi hem till Carlos vän Giuliermo (stavningen där står jag inte för att den stämmer), hängde vid hans pool, spelade spel och hade skoj. Det var en amerikansk tjej där och hälsade på deras familj så jag var inte ensam tjej bland alla snygga pojkar idag, hehe ;p Hon var riktigt trevligt..Jag gillar det gänget vi var med idag, alla är trevliga och alla pratar engelska och gör så gott de kan. Den "andra" gruppen av Carlos vänner pratar inte engelska så då sitter jag mest som ett fån och ler utan att fatta vad de säger eller pratar om, inte så kul. Men men..Är samma med hans mamma och hennes pojkvän, vill ju kunna prata med dem och lära känna dem, men går inte mer än med leenden, hejanden och kramar att säga att jag bryr mig. Vet att hon känner detsamma, det har hon sagt te Carlito :)

Men nu ska vi ta och krypa till kojs, vi ska upp RIKTIGT tidigt imorgon för att åka till stranden med Giuliermo och compani. Blir skoj!

Hasta luego mis amores! ♥


Ps. Kan inte fatta att det är jul om två dagar, i strålande solsken äre svårt att få julstämning ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0