Slapp dag..

Ja idag är det en lugn dag..har bara en lektion och det är ikväll klockan 18.50 då det är dags för karate 1,5h. Lite spännande, minns att jag gillade sist jag gick på karate när jag var yngre. kan bli en kul träningsform :)

Innan dess ska jag ner downtown och möta upp en tjej som jag ska köpa en gitarr av. Japp ni hörde rätt, en gitarr. jag har ju en kurs som heter "Nybörjar gitarr" och tydligen måste man köpa sin egen gitarr, kanske rimligt då man måste öva en hel del hemma osv. 70$ ville hon ha för den inte så farligt. Kan ju sälja den vidare sen. Borde kanske gå förbi skolan och köpa mattebok och bok till min gym-kurs men det tar emot så jäkla mkt, de är så jäkla dyra! Usch..

Dollarn är iaf lägre än någonsin nu så kanske är en bra dag..eller igår var den iaf på 7,05 (förra veckan 7,37)..nu när jag tittar här är den visst är densamma idag. kanon! mer för den svenska kronan, det gillar vi!

Nej inte mkt mer att meddela er idag..de andra tjejerna är i skolan/nere vid poolen men då jag brände mig lite häromdan vid poolen får huden vila idag med. Tänkte istället lägga in lite bilder från Santa Barbara som ni ju inte sett något av än. Har snott det från tjejernas kameror då jag inte har nån..Får lägga in lite nya på hur lägenheten ser ut senare. Enjoy!

Här lagar vi mat på hostellet..första veckan.    strand  strand..

hamnen    utsikt från skolan

här hade vi precis kommit till lägenheten..  vårt matbord alá japansk-style  På de där papp-bitarna sov vi första dagarna ;)  Vår pool nednaför lägenheten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0