Skönt med helg..

Igår skulle vi ha en rejäl party kväll tänkte vi..vi laddade upp med rosé vin och öl och peppade till max. Gjorde oss iordning och missbrukade hårspray så det låg en tjock dimma här i lägenheten, vi drog ner till de svenska killarna downtown, det spelades beer-pong och sen bar det av i "raggar taxi" (typ en sån där bil som de har i filmen Grease och med en jäkligt snygg chaffis dessutom..eller ja snyggare än vad taxi-chaufförer brukar va ;p) till Isla Vista vilket är området vid andra universitetet där det i stort sett är fest 24/7. Vi kom dock dit runt tolv och alla fester slutade precis..med andra ord blev det inget partajande eller stoj alls :p Taxi hem igen och i säng tidigt..lyckat!

ikväll ska vi ta med kött, sallad och baguette ner till poolen och grilla lite med de andra svenska tjejerna som bor här på gården. Kan bli mysigt..jag och Jennie är pepp på utgång efter det men får se hur det blir. Här är iaf lite bilder från igår:


Utanför sprit-butiken..  Beer-pong med två tjejer från Stockholm.   Petter, Connor (enda amerikanen bland oss svenskar) och Fredrik..  Linnea, Malin, Fredrik och Tilda..  jag och Oskar..  En glad (?) Sofhie i taxin..  Mina tre underbara roomies i taxin!


 Och idag har jag en sån där dag då jag är nostalgisk och tänker tillbaka på allt som varit. Och jag saknar min syster en massa! Du ser ut att ha så himla kul nu i din nollningsvecka, glad för din skull! Vill va där o ha kul med dej!!


Kommentarer
Postat av: syrran!

och jag saknar DIG! Ja jag har hittils haft det skitbra på universitetet och nollningen är underbar, träffat så mycket härligt folk. Längtar bara tills jag får mitt rum i uppsala, det är jobbigt och stressigt att åka emellan hela tiden! men det funkar=) Du verkar också ha det skitkul syrran fan inte trodde jag att du skulle börja lira gitarr och ta upp karaten igen, haha :D gullunge! Puss&kram och massor kärlek.

2009-09-01 @ 13:21:14
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0