Ny vecka!

Ja imorse var det dags för min tredje gitarr lektion. Idag var första gången vi fick ta fram gitarrerna, dock stämde vi dem bara men jag vill lära mig mer, NU!! :) Jag ska bli lika bra som Sungha Jung (en kille pappa tipsade om som han sett på youtube), vilken talang! Inte alls gammal heller..måste spelat hela sitt liv ju! Impressive!

Jag har även haft matte idag, blev krångligt då de ställer upp delat på ett helt annat sätt än jag är van vid..dock hade de andra internationella studenterna i klassen också problem med det så vi får träna..

Ska ta mig till gymmet med om nån timme har jag tänkt. Har ju det som en lektion. Så får man poäng för det..men man måste gå minst 2 timmar i veckan så ska komma igång tänkte jag. Blir mycket träning eftersom jag har karate tisdag och torsdag med, så blir iaf 4 dagar i veckan. Men det är ju bara nyttigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0