Efter två härliga dagar i Motala..

..är det nu snart dags att åka ifrån det och bege sig till mamma i Linköping till lördag morgon. 

Igår sov jag och syrran ut lite och tog det lugnt. Sen kom Lukas och pappa hem från inskolning på dagis så då tog vi en cykeltur allihop längs Göta kanal och käkade glass, busade i lekparker och allmänt mös. Han har växt så det knakar min lille skrutt Lukas, kommer sakna han som tusan nu när jag kåste åka igen! Men men, sånt är livet..får väl se om jag kan komma hem till jul, antagligen inte..men till nästa sommar iaf..

Mamma ska hämta mig och Sarah här nu snart sen ska vi svänga förbi Skänninge marken en snabbis och sen hem till Linköping. Mamma har planerat att göra min favvomat och sen min favvo tårta - Ricecrisp. Hon vet hur hon ska smöra hon :)

Nej dags att packa ner all skit i väskan..usch att man bara får ha 23kg till USA..vemkan få ner hela sitt liv i en 23kg´s väska? :p

Kommentarer
Postat av: moi

får man bara ta med sig en väska?

2009-08-07 @ 02:00:22
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0