Ambassaden..

Ja då var jag tillbaka efter ett ambassaden besök. Tog bara två timmar sen vare klart. Hade till slut alla papper som behövdes och mitt pytte-pytte lilla foto godkändes eftersom kvinnan i luckan var skit härlig och skojig :)

I kön mötte jag två andra tjejer som skulle till Santa Barbara och plugga. Dock på ett annat universitet men endå..sen mötte jag en kille som bodde precis där jag bott i D.C och han jag hade intervju med bodde med i Maryland..kul att man alltid lyckas träffa folk man har nåt gemensamt med :)

Nej nu ska jag käka lunch jag köpte med mej hit, potatissallad och ölkorv, kan det bli mer svensk sommar? :) Sen äre äntligen dags att ta bussen hem till östergötland! :)

Abrazos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0