Måndagen den 6:e april 19:21

Så har jag äntligen fått tid till en uppdatering :p Har väl mest varit på grund av att mitt internet i lägenheten inte har fungerat och jag har vart för lat (och vädret för fint) för att orka ta mig till internet cafeet. Nu sitter jag och Vedran på en mysig irländsk pub med snabbt och bra internet dock, mitt nya tillhåll :) Kommer inte skriva så långt för måste ta mig tid att söka jobb inför sommaren och universitet inför hösten. Börjar bli lite uppstressad nu över vad det ska bli av sommaren. Skulle ju kunna ta mer lån och stanna här i Salamanca och plugga men plugg, plugg, plugg hela sommaren? Njaa :p Sunniva (från färäöarna, stavas det så!?) hade en färöisk kille som tydligen jobbade i Benidorm som hon skulle fråga om jobb och kanske åt mej med, men det är ju inte alls säkert. Annars kanske Rhodos med Rosita, men då behövs det ju pengar till flygbiljett ner till Rhodos i Juni vilket jag inte tror är det billigaste..eller ja sommarjobb i Sverige, vilket ju antagligen inte lär finnas mycket utav..kom igår på att jag kunde maila Mickie och familjen i USA med och se om deras nanny ska vara hos dem i sommar (hon har ju egna barn så hon kanske ska vara ledig) och om de ville ha ner mig :p Ja jag ska iaf ta itu med det nu. Söka vad jag kan hitta och komma på...

men som sagt inte mkt har hänt i Salamanca sen sist jag skrev, vädret var sämre förra veckan, runt 5-10 grader men nu i helgen var det lite finare igen för att idag regna och vara lite småkallt igen, sommar NU tack! :) Denna vecka är det "Semana Santa" i Spanien vilket motsvarar vår påsk, så vi har haft kvällslektioner idag och imorron med och sen är vi lediga hela torsdag och fredag. Skulle vilja åka söderut och vi funderar på att hyra en bil, ska kolla upp lite priser ikväll med Sunniva och Carlos..får inte kosta för mkt, det är ont om pengar nu, precis att det går ihop varje vecka.

Tänkte ladda upp lite bilder men det är så nedrans segt på denna blogg portal så jag lade upp dem på facebook istället så får ni titta där (och för er som inte har facebook, vilket vad jag vet bara är mamma, kan du klicka på länken nedan och se mina foton du med :p )

http://www.facebook.com/album.php?aid=110476&id=533391969&l=1e1d6b26f3

Saknar er alla hemma..

Besitos!




Kommentarer
Postat av: Camilla

PUSS I PÅSK FRÅN PAPPA, CAMILLA, SARA, SIMON OCH LUKAS:)

2009-04-08 @ 14:05:49
Postat av: Camilla

Hej igen, du jag tänkte på det kanske finns nån som vill ha au-pair över sommaren där i spanien lr i närheten? puss o kram Camilla

2009-04-08 @ 15:34:38
Postat av: maria

vilken familj i usa!? i DC?

:D miss u!

2009-04-11 @ 04:11:32
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0