Grattis sis!!


Grattis allra karaste lillasyster pa din stora dag! Tanka sig att du redan ar 18 jordsnurr! Tankte jag i din ara skulle skriva lite om ditt stjarntecken jungfrun sa har har jag hittat lite info om jungfrun som stammer bra in pa dej :)


Som jungfru är du snäll, ödmjuk och en god och förstående lyssnare. Du trivs bäst när du kan vara till stöd och hjälp för andra och din omtänksamhet ar en av dina finaste resurser. Som jungfru är du mycket känslig och sårbar för kritik. Trots att du i regel är både tankemässigt och praktiskt begåvad ängslas du ofta för att inte duga, varför Jungfrun behöver mycket stöd och uppmuntran.

Du passer mycket bra ihop med oxen! :D



Färger: Jungfruns astrologiska färger är grått och blått


Tursiffra: Den astrologiska tursiffran är 8.


Växt: Krokus


Sten: Bärnsten


Hittade aven lite som passade mindre bra in pa dej sis ;)

Du vill inte vara i centrum utan drar dig gärna undan. Du är blyg och avvaktande och föredrar att arbeta bakom kullisserna. Alla arbeten som fordrar ordningssinne är väl lämpade då jungfrun har ett utpräglat ordningssinne med god organisationsformåga. Som jungfru är du perfectionist och hemlighetsfull av naturen.


Jag onskar dig den basta fodelsedagen nagonsin, underbart att vi snart kan ga ut tillsammans och gora stan osaker!! ;) Onskar jag kunde vart dar och kramat pa dej! Love you sis ♥




 

Kommentarer
Postat av: E

hejhopp..

jo jag e lite av besatt av telenor, tycker de har bra priser. Men de har däremot dåligt urval som sagt av telefoner..



=) puss

2008-09-19 @ 19:16:58
Postat av: sara födelsedagsbarnet!

åh vad gullig du är !! måste säga att du sammanfattat det där ypperligt! mycket som stämmde in men ja, som även inte stämde in .. men ändå! jag hade en jättebra födelsedag :) fick i present av fisan att gå på håkan hellström konsert 1 november är uppspelt och längtar massor ! hoppas du har det bra , Puss&kram älskar dig <3

2008-09-20 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0