Positiva Fhiie..

Vaknade pa ett sant bra humor. Ungarna var glada, inget brak vid frukosten.  Mickie tog Allie till tandlakaren och jag och Sydney promenerade till skolan och stannade pa "Marvelous market" och tog oss varsin Scone pa vagen :) En sandar dag da allting kanns mojligt, var langesen jag kande sa! underbart! Och annu battre blev humoret nar jag kunde se forsta avsnittet av "Ensam mamma soker" som hade premiar i Sondags, for gud vet vad jag skulle gjort annars. Martin skickade en lank sa jag kunde se det, underbara varelse, tack for det! Alskar det programmet! Men saknar att se det med dej Sarah grannen, var ju var grej och flota och se det varje...var det tisdag!?;p Anyways sa nu kan jag folja det online, det forgyllde min gra vardag ska ni veta! Gillar de nya mammorna jattemycket alla tre, sa charmiga och goa, och killarna lika sa! :)

Tankte jag skulle skriva en uppdatering om vad som hant i USA pa sista tiden men finns inte sa mkt intressant att saga :p Mycket snack om politik och skit kastande pa varandra fran politikernas sida. Allt ar som vanligt som sagt! ;) Exakt 8 veckor till jag kommer hem idag! Kanns underligt att det ar sa snart! Maste borja inhandla lite grejer till er dar hemma. Sa vad vill alla ha? Lillsyrran sa hon ville ha nagra toppar fran "Forever 21" sa det ar uppskrivet! Och sarah grannen (far kalla dej det eftersom syrran ocksa heter Sarah, komplicerat det dar!) jag tittade pa redken schampoo at dej. De kostar 20$ sa ca 130-140 kr for de storsta flaskorna. Dock kom jag pa att det ju kommer bli over tva kilo extra i resvaskan :/ men kommentera o sag vad du tycker, ar det jatte mycket billigare har sa staller jag ju upp klart! ;)

Nej dags att introducera min nya svenska van Veronika for "Gold's gym". Inte vart dar pa ca 2 manader nu sa kan tanka mig att det blir utskallning fran grabbarna dar! Har ju mina "8 minutes in the morning" sa behover inte ga dit langre. Ska se om jag kan saga upp kontraktet idag. Kanske kan saga att jag lamnar redan om 4 veckor sa slipper jag betala sista manaden om jag anda inte ska ga mer an nagon gang :) Oviktigt vetande fran Sofhie! :D

Lite lattips innan jag beger mig:
Danity kane - Bad girl
John Legend feat Andre 3000 - Green light
DJ Encore - Falling
Pink - So what
Panic at the disco - I write sins not tragedies
Robbie Williams - Eternity


Kommentarer
Postat av: E

vad snäll du är som inhandlar saker..

svårt o veta vad man vill ha bara, eftersom det kanske är svårt för dej o handla kläder etc. vad finns det som är spec för USA?=) HAHA



skrev en summering av sommare nu, men det saknade någon i de beskrivningarna;)



pussen

2008-09-11 @ 18:58:45
Postat av: Camilla bonusmor:)

Hej Sofhie..hoppas det fortfarande är lika positivt!! jag ville bara råda dig att gå in på Idolsajten och lyssna till Anna Bergendahls audition...jag tycker hon är så bra och duktig!! Nu ska jag gå till sängs och imorgon är det måndag igen..herre gud vad veckorna går fort..puss o natti natti...

2008-09-14 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0