57 dagar och 21 timmar kvar tills jag anlander i Sverige! :D

Sa nu har jag antligen fargat mitt kara har da! :) Forst kopte jag en harfarg som hette "Ask blond" tankte att det ar val ungefar vad jag ar, typ rattfargad. Men eftersom jag da var nastan vitblond innan blev resultatet en blandning av just en askkopps-farg och vitt..sa ja GRATT!! Antar att jag har lite rodare toner i mitt har vilket jag kanske skulle tankt pa innan! Panik fick Sofhie, slangde pa sig en keps och hade den pa i 24 timmar innan jag tagit min rov till affaren och hade tid att farga om det igen. Sa igar korde jag pa en farg som hette "Mork blond" blev mycket battre. Nu ar det dock nastan hasselnotsbrunt. Har jag ju iofs vart forut sa tycker jag passar ganska bra i det. Se resultat nedan :)












Annars hander inte mycket. Har pollenallergier som aldrig forr, helt igentappt sa kan knappt andas. Visste att det val inte kunde vara nagon forkylning i denna sommarvarme. Sommarvarmen borjar dock avta, eller iaf sa ar det inte lika kvalmigt langre. Ar fortfarande runt 81 Farenheit (30°C) men mer kyligare vindar fran norr. Behagligaste arstiden om man fragar de flesta "Washingtonians" :) Sa nu ar det alltsa bara 57 dagar (eller 8 veckor, som jag foredrar att saga, later mycket mindre ;p) tills jag aterigen star pa svensk mark. Kanns underbart! Och jag har intalat mig sjalv att jag ska njuta till fullo nu tiden som ar kvar och inte vara helt installd pa och trana efter den dagen jag far aka hem. Det gor ju inte saken battre lixom. Pratade med min kara counselor Krystyna Dollison idag hon ringde for hon ville ha ett intyg pa att jag gatt min engelska kurs. Hon passade aven pa att meddela om att det var ett aldreboende precis runt hornet av dar jag bor som garna ville ha volontarer under dagarna. Forhoppningsvis kan man fa in en fot dar bara for att ha nagot att gora pa dagarna lixom. Kan ju va kul och sitta o prata med gamla senila gubbar o tanter! :)

Kara lilla mamma ringde med. Var himla kul, inte pratat med henne pa telefon pa typ tre manader! Du ar sa gullig min mamma, ska bli sa skont att se dej igen o fa krama pa dej! Pa torsdag ar det exakt 8 veckor kvar, inte for att jag raknar ;D Time for bed om jag ska orka upp och kora mitt traningspass imorron innan ungarna vaknar!

♥ With love ♥

Kommentarer
Postat av: E

Fin du blev=) helt rätt färg. Ja vill med va mörk, men vågar inte=) hehe..

vilken datum e det nu igen? glömmer jämt..

puss iaf=)

2008-09-10 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0