Dagens I-lands problem #10! Hjalp mig valja harfarg ;p

Okej allihopa nu behover jag sa mycket hjalp jag mojligen kan fa..ar ratt trott pa den blonda harfargen eller ja att behova farga sa himla ofta, fa mork utvaxt och behova krangla medretouches osv. Sa nu funderar jag ganska starkt pa att kopa en sandar kram som tar ur fargen ur haret..har inte kollat upp det men tror det ger en ens naturella harfarg tillbaka..eller ja sa gott det gar kanske efter typ 5 ars harfargning! Skulle vara skont..fragan ar ju om den dar kramen ger mig konstiga flackar eller nagot och jag maste farga morkbrunt for att fa det att se snyggt ut, kanske inte vore sa dumt med en mork toning? Okej, jag behover verkligen tips har sa HJALP! Alla synpunkter och asikter ar valkomna, positiva som negativa! :)

Sa har nedan kommer lite gamla bilder pa mig i det blonda haret, mig i min naturella harfarg (eller sa nara naturellt jag kunde hitta) och sen mig nar jag hade morkt har..KOMMENTERA! :)




Blont




naturellt




Morkt

Kommentarer
Postat av: Martin

Inte mörkt iaf.. :)

Antingen din naturliga eller sådär fint blond du var våren innan du stack :)

2008-09-04 @ 16:11:01
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/
Postat av: Camilla bonusmor:)

jag tycker som Martin..du är jättefin i din naturella med lite blonda inslag...puss..

2008-09-04 @ 19:53:50
Postat av: Mamma

Tycker att du är fin i blont hår, längtar tills du kommer hem.... puss o kram

2008-09-05 @ 08:46:54
Postat av: E

oki.. Jag vet bäst;) HAHA

nejvars.. JAG tycker faktiskt att du e megafin i blont men om inte blont så lite ljusbrunt.. annars för att börja (som jag gjort) så gör mörka SLINGOR i... då märker du mer om du passar i det eller ej.

tror det är en bra start på de sättet.



pussen

2008-09-05 @ 16:36:25
Postat av: sara

jag tycker du är fin i det blonda, och annars så är din naturella fin. fast kanske som camilla säger med lite ljusa inslag. tycker itne mörkt iallafall ! angående din kommentar, så minns jag med mina fjortis-år, och jag tackar gudarna för att allt det där är förbi haha! usch, saknar dig jättejättemycket ! massor pussar&kramar syrran!

2008-09-05 @ 17:56:08
URL: http://snaabelaa.blogg.se/
Postat av: Erika

har hittat din blogg, kul att se hur det går för dig :) Ville bara säga att det är ingen idé du köper sån kräm, du kan ej få tillbaka din naturliga hårfärg då du (antar jag) blekt ditt hår, alltså dragit ur pigmentet i det. För att få din hårfärg tillbaka är det bättre att du letar upp en vanlig färgning med din egen nyans och färgar istället :) Blir jättebra resultat av sånt med. Tycker dock du är fin i båda :) Kanske du bara ska lägga i ljusbruna slingor? Det gör ju att utväxten inte blir lika markant, och är himla kul att göra när man vill ha lite variation :) Ta hand om dig! Erika

2008-09-05 @ 21:07:56
URL: http://skrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0