50 dagar kvar Sverige sen ar jag hemma!

Vet inte varfor jag ar sa deppig och kanner att allt ar vardelost, vet inte heller varfor humoret gar upp och ner snabbare an blixten. Ena dan kan allt kannas kanon och jag ar pa basta humor, for att sen dyka rakt ner i botten dan darpa! Jobbigt ar det. Maste forsoka rycka upp mig sjalv!

Sitter iaf och forsoker klura ut min kommande framtid. Igar oppnade ju anmalningarna unfor varterminen 2009 pa studera.nusa har tittat runt lite idag och hittat lite kurser. Bade pa distans och hemma i Linkoping. Sa planen ar val att plugga lite grann och jobba lite grann. Tog en liten paus nu innan jag tankte jag skulle titta pa kurser utanfor studer.nu och de officiella universiteten. Kanske kan hitta nagon mysig kvallskurs. Kanns som att det mesta duger bara jag far komma hem och vara med er alla igen!! Mysa med en kopp te framfor brasan i spangen, sitta och snacka skit med mamma eller bara knalla runt i Linkoping och kanna sig hemma! langtar saaaa efter en rask promenad genom ett hostigt Ostergotland med kylan runtomkring. Har ar ju defenitionen av host lika med 20º och alltfro kvalmigt. Nej, lite kyla tack!!! :D

Sitter och lyssnar pa Laleh, det far mig alltid att kanna mig narmare er dar hemma. Det vacker sa manga minnen. Goda som onda, glada som sorgsna. Bara "Live tomorrow" borjar spela ser jag Sara och mej med en kopp te i de grona och bla kopparna hemma i spangen. Sitta dar och nynna med brasan sprakande i bakgrunden, jag kan t.o.m kanna lukten av den dar lila te pasen. Jag saknar dej nagot otroligt kara lillasyster! Gud vad jag ska krama pa er, kommer aldrig vilja slappa taget!

Och "Hide away" har det fallit manga tarar till. Det gor ont att tanka tillbaka pa hur allt brukade vara, hur det brukade kannas. Gamfora da och nu. Se hur mycket som forandrats. Att det kan rymmas sa mycket minnen i en sang, den far mig fortfarande att grata! Sa manga ord, tankar och kanslor. Det slutar aldrig att forundra mig!



Laleh - Live tomorrow
Laleh - Closer
Laleh - Hide away
Laleh - Forgive but not forget









Kommentarer
Postat av: Camilla bonusmor:)

hej vännen..du är saknad och jag förstår din längtan..den känns kanske nära fast långt borta? du har kanske gått vidare i dina tankar, du kan au-pair jobbet och vill gå vidare!! Se det som utvecklande och får dig att växa, all motgång ger framgång. Det kanske inte är vad du vill höra, men vi längtar lika mycket efter dig som du längtar hit. vi älskar dig puss o kram från oss i spången:)

2008-09-16 @ 20:33:56
Postat av: Anonym

Hej sötis! Vi saknar dig också! Vilken tur att du är hemma snart. Massa kramar från oss i Uppsala!!!

2008-09-22 @ 21:23:11
URL: http://litenbusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0