Blackle.com

Tänkte bara tipsa om att ange www.blackle.com som startsida. Det är detsamma som google bara det att sidan är svart istället för vit och sparar därför energi (och såväl ett litet steg i att värna om miljön). Checka in det vettja, du kan även se där på hemsidan hur många watt timmar som sparats!

Annars har jag precis packat tre påsar med kläder som jag imorgon ska åka och presentera/sälja till en Second hand butik. Får nog inte så mycket för det men några dollar är ju alltid några dollar. Har nog iaf minst 6 par jeans så det ger väl lite iaf. Ska även se vad de har att erbjuda när det kommer till en Calvin Klein kappa jag köpt. Köpte den för 80$ på en sån där outlet store, men den är värd 160$ om man köper den i en vanlig affär. efter att ha köpt den ångrade jag mig, men eftersom jag inte sparat kvittot fick jag inte återlämna den. Det funkar som så att de sätter ett pris på varan och det de vill sälja varan för får jag halva av. ganska bra deal för saker man vuxit ur/inte tycker om längre. Sjukt hur jeansen jag kom i för ett år sen kan vara så tajta nu, såå mycket skillnad ser jag ju inte själv. Mina höfter har blivit bredare under detta år dock, det har jag märkt..bara ett steg på vägen att få en mer kvinnlig kropp eller spår av viktökning? Tål att tänkas på ;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0