Söndagen den 19:e oktober 2008!

Ännu ett avsnitt av "Ensam mamma söker" avdankat. Det är ju så bra! Blir alltid lika besviken när avsnittet tar slut. Vill se mer, NU! :D

Idag har vart en lugn dag iaf..satte alarmet på 10.00 och tänkte jag skulle vara hurtig och ta en springtur innan frukost. Dock glömde jag sätta på alarmet så vaknade klockan 12.30. Och då var jag för seg och orklös för att ta tag i springturen :p En psyllium shake till frukost och sen har jag tittat runt lite på internet efter en potentiell ny kamera. Hittade ett par som jag blev sugen på, så billigt här om man jämför med Sverige ju så det ska jag passa på att köpa innan jag åker hem.

Kvällen bjuder på mysig middag följt av bio med Veronika, Maria och Emma. Svenska maffian! ;) Blir mysigt..


18 dagar kvar!







When the moonlight kiss the sea,
Love was made for you and me.




Kommentarer
Postat av: E

snart dags o planera festerna;)eller va sägs?=)

2008-10-20 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0