Sömnlös..

...Ja det var just vad jag var inatt..jag vet inte hur det kom sig men jag kunde bara inte sova! Var trött hela dagen med huvudvärk och en stark längtan efter sängen, men det gick bara inte. Släckte lampan runt 11.30 och tittade sista gången på klockan vid 2.03. För mycket som snurrar i huvudet kanske? Det är planering inför New York resa i helgen, hemfärd, vad händer när jag kommer hem..att hinna med att göra allt man vill göra nu innan med inga pengar alls, alla man måste hinna träffa en sista gång, vad vill man köpa med sig hem osv..Det tar på krafterna!

Nej nu får jag ta och gå en rask promenad ner till gymmet och ersätta tankar och oro med lite tyngdlyftning istället!






Saknaden av att ha någon att hålla handen med..javisst! Frågan är bara om det är just NÅGON att hålla handen med jag saknar eller att hålla just DIN hand!?


Och på Johans mätare läser jag 30 dagar, 19h, 54 min och 22 sek

Kommentarer
Postat av: bonus o pappa

Hello darling clementine.....det är klart det är fullt av tankar nu....det är bra att du tränar,bra sätt att rensa tankar!! här hemma är det simon som är mest krasslig, Lukas lite feber men jag o dina fader mår bra!!vi undrade lite om du hade hört nåt om din hemresa med tider o så? puss o kram luv u!

2008-10-06 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0